maanantai 18. heinäkuuta 2022

Lomarapsa


Olin kolmekymmentäkaksi vuorokautta lomalla. Sään suhteen ei ole valittamista, kun oli sopivasti sadetta ja poutaa, pilvistä ja hellettä. Minä en kyllä mielestäni säistä yleensäkään ole valittanut, joten en tälläkään kertaa.
Lomalla luin kuusi kirjaa ja kävelin 252,9 kilometrin verran. Olin Turussa toista viikkoa. Matkalla Turkuun käväistiin Tampereella. Niiden lisäksi käytiin Multialla, Jyväskylässä, Säynätsalossa ja Muuramessa. Rakkaan oman klaanin kanssa vietettiin perinteinen mökkiviikko. 
Kävelyä oli päivää kohti laskettuna reilu seitsemän kilometriä. Sitä olisi kertynyt vielä enemmän, mutta mökkiperjantaina lenkin jälkeen alkoi vasemman jalan akillesjänne vaivata sen verran, että olen antanut jalan/jalkojen levätä. Yhden lyhyehkön koelenkin kävelin toissapäivänä, mutta muuten olen nyt polkenut spinningpyörää korvauksena. Kyllä se tästä! 
Eli kaiken kaikkiaan - loma oli ihanan pitkä, onnistunut ja aikatauluton. 

Jk. Kuvassa pari lomalöytöä. Vasemmanpuoleisia on kuvan ulkopuolella vielä kolme lisää. Löysin nämä viisi kaunotarta Ideaparkin Iittalasta vintagehyllystä. Yhteishinta oli puolta euroa vaille kaksikymppiä. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti