Tämä viikonloppu on virsikirjatyölle omistettu. Eilinen oli kappelipäivä. Kaksi erilaista siunausta. Tunteiden kirjoa, hiljaista ja äänekästä surua. Aika rankka päivä meille työntekijöillekin. Kun pääsin kotiin, lähdin tuulettamaan ajatuksiani pitkälle kävelylenkille. (Yksitoista kilometriä siihen vaadittiin.)
Tänään sitten on messu vanhassa kirkossa. Polkuharmoni kohtaa iPadin -teemalla. Vanha ja uusi tekniikka pelittävät hyvin yhteen tuossa temppelissä. Tai senhän tietää ihan varmasti vasta messun loputtua…
Jk. Kuva on kappelista ennen ensimmäisen siunauksen alkamista.







