keskiviikko 13. heinäkuuta 2016

Marjatan hauskin kesä


Olen aina ollut aika lapsellinen, lapsekas, lapsenmielinen - ja olen sitä yhä. Neljä vuotta sitten onnistuin löytämään kirpparilta nuortenkirjan, jonka nimi miellytti.  Sen verran hyviä kesiä on ollut tuon jälkeen, että olisin voinut joka ainoa kesä käyttää kirjan kuvaa blogikuvituksessa. Myönnän, että joitakin päiviä ja rankkasateita voisin antaa mieluusti pois, mutta noin niin kuin yleensä.
Tämä kesä jää mieleen eniten kunnon loman vuoksi. Tällaista kiireettömyyttä olen/olin odottanut! 

4 kommenttia:

  1. Vaikuttaa selvästikin samanlaiselta, luettavalta kirjalta kuin Usko Moilasen kirjat. Mm. Porkkanakesä, Kalliotunturin kotkanpesä, Neljäntuulen kerho...
    Ja mitä niitä onkaan :)
    Olen lukenut ne moneen kertaan ja silti ne jaksavat viihdyttää - tarinat tuntuvat siltä, että tahtoisi itsekin sukeltaa tarinaan mukaan.
    Täytyypä etsiä kirjastosta tuo sinun kirjasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Usko tai älä, mutta kirpparilla maanantaina näin Usko Moilasen Porkkanakesän! En ollut ikinä edes kuullut moisesta kirjailijasta - ja nyt taas...
      Aamukahvit torilla on juotu. Kerran kesässä ainakin pitäisi niin tehdä ja se oli nyt. En tiedä, mitä seuraavaksi keksisin...

      Poista
  2. Joskus nuo hömpänpömpän kirjat ovat kivaa luettavaa. Mä tykkään välillä saa olla kevyttäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä luen ihan laidasta laitaan kaikenlaista kirjallisuutta. Hömppää ja vakavaa. Elämänkerrat jätän muille.

      Poista