perjantai 26. heinäkuuta 2019

Kaikki tai ei mitään -päivä


Tänään on teemapäivä, jonka tunnistan omakseni. (Se EI ole Juttele hississä -päivä ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että käytän hissiä äärimmäisen harvoin ja en kyllä sielläkään ole innokas aloittamaan keskustelua.) Tänään on Kaikki tai ei mitään -päivä ja luulen, että minun elämäni on ollut aika lailla sillä lauseella laveerattua. Nuorempana olin mustavalkoisempi kuin mitä olen nyt ja aina olen ollut oinasmerkkisen aloitevalmis. Innostus alkaa täysillä. Se joko jatkuu täysillä tai loppuu. Mutta ei mitään puolinaista, ei mitään maitovellimäistä.

Jk. Googlasin tuon teemapäivän nimen ja sain tietää, että on olemassa sellainen rap-albumi ja myös rahayhtiön keksimä peli. Kumpikaan ei ole mun juttuni. Kumpaakaan en aikonut mainostaa. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti