torstai 3. tammikuuta 2019

Sukankudin, piilosana ja pikkurakas


Uudenvuodenpäivän elokuvamaratonin aikana minulla oli kudin taas pitkästä aikaa hyppysissä. Tuon verran sain tehtyä tai siis eilen jatkoin ja en kaikkien elokuvien aikana kyllä edes kutonutkaan. Tosiasia on, etten ole kovin nopea tuossa(kaan) puuhassa, mutta eihän minulla mihinkään ole kiire! 
Eilisen ilahduttavia asioita oli se, että saatiin piilosana valmiiksi ja se, että töissä oli tehokas asiakaspalvelupäivä. Puhelin soi, väkeä kävi ja sähköpostiin rapsahteli viestejä. Ai niin,  päivän ihanimmat sähköpostit saatiin pikkurakkaalta...




2 kommenttia:

  1. Käsityöt ja piilosanat! No käsityöthän tiedettiinkin, että oli yhteistä - ja elokuvat, vaikka te katselette niitä paljon enemmän kuin minä.
    Mutta piilosanatkin :)
    Tosin minä en oo tehnyt piilosanoja aikoihin - tämä pääkoppa kun pistää sille omat esteensä, mutta ne oli aikanaan AM:n kanssa lähdes intohimomme. Sitten tuli japanilaiset ristikot.
    Ja nyt olen palannut sinne "lasten tehtäviin": numerosta numeroon. Tosin minun tehtävissä on 1-1000 numeroita. Niissä on piirtämistä... :)
    Laitan joku päivä vaikka pari kuvaa omaa blogiini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin Suomen Kuvalehden meille ja siinä on piilosanatehtäviä - mistään muualta en ole moisia löytänytkään. Ristikkolehtiä on kaupoissa rivikaupalla, mutta piilosanalehtiä ei. Epistä!

      Poista