keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

Minä rakastan sinua


Hyvää maaliskuun ensimmäistä päivää! Minun avioliittoni säilyy edelleen samanlaisena. Tänään iloitsen ja riemuitsen kaikkien niiden puolesta, jotka pääsevät joko nyt tai myöhemmin samaan tilaan/säätyyn/instituutioon/onnellisuuskuplaan. Heidän onnensa ei vie meiltä aiemmin avioituneilta yhtään mitään pois.
Tänä aamuna lainaan Pentti Saarikoskea, joka on kirjoittanut kauniin rakkausrunon:

minä rakastan sinua
niinkuin vierasta maata
kallioita ja siltaa
niinkuin yksinäistä iltaa joka tuoksuu kirjoilta
minä kävelen sinua kohti maailmassa
ilmakehien alla
kahden valon välistä
minun ajatukseni joka on veistetty ja sinua

1 kommentti:

  1. Olen kanssasi samaa mieltä; muiden onni ei minulta/meiltä pois. Voi kun me osaisimme iloita toisten puolesta, vilpittömästi.

    VastaaPoista