tiistai 23. helmikuuta 2021

14 faktaa minusta



 1. Pidän nykyään auringosta enemmän kuin ennen. Istuskelen mielelläni pihalla auringonpaisteessa ja luen. Yleensä kesällä.

2. Olen käynyt kehitysmaakioskimyyjäkurssin ja olen ollut kasvisruokakurssilla, pakannut joululahjoja Jyväskylän Anttilassa SPR:n hyväksi ja pitänyt Kapsäkki -nimistä kirpputoria Petäjävedellä.

3. Petäjäveden pappilassa ollessani minulle tulee aina tunne siitä, että olen joskus aikaisemmassa elämässäni asunut siellä. Olen ehkä ollut taloudenhoitaja, sillä kuljen talossa mieluusti avaimien kanssa.

4. Olen laukku- ja korvakoruhullu. 

5. Liikunta on tärkeällä sijalla elämässäni.

6. Kaikki mittarit on mielenkiintoisia. Kirjaan kaiken mahdollisen niistä muistiin.

7. Viinirypäleet on suuri heikkouteni.

8. Olen lukenut aina paljon. Kotikotona siihen kannustettiin ja ostettiin kirjoja lahjaksi. Sama tyyli jatkuu edelleen ja Lundiat ovat lujilla...

9. En kestä, jos/kun äidinkieltä pahoinpidellään ja raiskataan.

10. Olen ollut rakastunut yli 38 vuotta. Kohde on ollut sama koko ajan.

11. Maalla asuminen on ihanaa, mutta voisin myös asua ison kaupungin keskustassa.

12. Olen ylpeä klaanistani.

13. Kärsin relatiivisesta sävelkorvasta.

14. Olen kasvissyöjä, joka pitää kalasta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti