tiistai 8. kesäkuuta 2021

Elämääni numeroina 1-10

 


Minulla on yksi mies. Hän on se moniosaaja, joka elää kanssani saman katon alla ja joka on jaksanut minua vuosikymmenien ajan.

Meillä on kaksi lasta. He ovat aina olleet hyviä kavereita keskenään ja se ilahduttaa minua mielettömän

Kotikotona perheessämme oli kolme lasta. Satuin syntymään kahden (yleis)urheilullisen pojan väliin. Itse en ole ollut liikuntaihmisiä ennen kuin nyt vanhempana.

Meillä on neljäs yhteinen koti. Kaksi ensimmäistä oli Hankasalmella, kolmas Vaajakosken Haapaniemessä ja tässä nykyisessä ollaan viihdytty kolme vuosikymmentä.

Viitosella alkaviin verensokerilukuihin pyrin ja olen siinä aika usein onnistunutkin,

Kävelyvauhtini on useimmiten kuusi kilometriä tunnissa. 

Työpäiväni pituus on seitsemän tuntia. 

Syksyllä tulee kuluneeksi kahdeksan vuotta siitä, kun hankimme Turusta kakkoskodin. Se on ollut hyvä ja onnistunut hankinta.

Olen asunut vakituisesti yhdeksässä eri kodissa. Lapsuuskodista muutin pois kahdeksantoistavuotiaana. 

Työyhteisöömme kuuluu kymmenen ihmistä. Se on toimiva ja pieni yhteisö.

Jk. Kuvitus on Ykkösen käsialaa. Ykkönen ja Kakkonen ovat mummun ja vaarin rakkaita kultapoikia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti