maanantai 25. tammikuuta 2016

Itse itseni rouva


Blogielämääni on kuulunut ensiksi yksinkirjoittamisvaihe, jota kesti vajaat kolme vuotta. Sitten liityin blogikylään, jossa asusti muitakin kirjoittajia ja viivyin siellä reilut kolme vuotta. Kylä alkoi vähitellen tyhjetä ja päätin muuttaa taas omilleni. Tänään tulee muutosta kuluneeksi kymmenen kuukautta. 
Olen itse itseni rouva, kun en kuulu mihinkään blogiyhteisöön. Blogiini ei ilmesty yläkertamainoksia, joissa tarjotaan ummetuslääkkeitä, pikkuhousunsuojia, laatulihaa tai apteekkimeikkejä. Jos käytän jotakin ostamaani tuotetta ja havaitsen sen hyväksi, voin kertoa siitä ilman kainaloketunhäntää. (Ja ilman korvauksia.) Olen muutenkin ollut aina suorasukainen eli olen sanonut asiat miettimättä ja kaunistelematta. Olen siis sitä edelleen. Jos kelpaan tällaisena, niin tässä olen.

2 kommenttia:

  1. Hyvin kelpaa ja sillä sipuli! Käyn aika ajoin lukemassa näitä postauksiasi ja tykkään niistä juurikin siksi kun ovat siekailemattomia ja suorasukaisia. En kaipaa miäkään mainoksia enkä arvontoja, siksipä ei niitä löydy blogistanikaan(onko oikein kirjoitettu?)Muuten ompa kaunis pippuripurkki, onko enenmmänkin samaa sarjaa?

    VastaaPoista
  2. Kiitos kannustavasta kommentistasi! Tuo kanneton pippuripurkki löytyi kerran kirpparilta ja on meillä ainoa tuota sarjaa.

    VastaaPoista