torstai 8. lokakuuta 2015

Veli ja sen sisko


Tänään syntymäpäiväonnittelut saa isoveli, joka on minua kaksi ja puoli vuotta vanhempi ja viisaampi. Onnea, Antti!
Minulla on tuosta kuvaushetkestä joitakin muistoja - omakohtaisia ja myös kerrottuja. Siihen aikaan eli talvella 63-64 valokuvaaminen ei ollut ihan joka hemmon hommaa. Paikkakunnalla eli Sykäräisen Reino, joka kuvasi häät, hautajaiset ja vastasyntyneet vauvat. Reino oli tilattu meille ottamaan perhepotretti. Oli aika myöhäinen ilta ja minua alkoi väsyttää. Antilla ja minulla oli komeat äidin kutomat villapaidat, jotka olivat aika lämpimät. Kuvaustilanteessa meni paljon aikaa ja juuri tuossa kuvassa olen kyllä ihan nukahtamispisteessä. Koko perheen kuvassa olen huomattavasti virkeämmän näköinen nelivuotias...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti