Kävin eilen paikallisessa ruokakaupassa. Oikeastaan minun PITI ostaa vain kasvisleikkelettä, mutta ostoskassiin kertyi maitopurkki, xylitolpastilleja, kuivattuja karpaloita, pinaattia, kananmunia, leipäjuustoa, lämminsavulohta, tummia viinirypäleitä, verilättyjä, suippopaprikoita, soija- ja vehnäproteiinihiutalepurkki ja se kasvisleikkelepaketti… Kädessä kuljetin kauneinta heräteostosta eli puolentoista euron hintaista hävikkikukkakimppua. Ihanaa, kun hävikistä voi löytää kukkiakin!

Kauppareissusi muistutti omaani, kun menin ostamaan margariinia... Kauniit kukat!
VastaaPoistaUseimmiten menen kauppaan ostoslistan kanssa ja noudatan sitä. Nyt vähän ryöstäytyi, kun oli eläkkeenmaksupäivä jne.
PoistaKukat on vieläkin hyvässä kunnossa toista gerberaa lukuunottamatta. Se jotenkin nyykähti eilen…