Laurilan pihapiirissä on talon (Iso-Laurila) lisäksi muitakin rakennuksia. Kettula on aitta, jonka parvella nukutaan kesällä ja alakerrassa ison pöydän ääressä pelataan lautapelejä, rakennetaan legoilla, syödään ja juodaan kesäeväitä. Alakerran puusohvalla voi lueskella lehtiä tai kirjoja ja ottaa nokoset. Repola on ulkohuussi. Pupula on kesäkeittiö, jossa voi vaikka paistaa lättyjä ja pöydän ääressä nauttia päiväkahvit. Napa-Kettula on uima-allas, johon kohta on taas vesi valutettu ja uintikausi siis pääsee alkamaan.
Kevätsiivoukset pitäisi tehdä joka kohteessa. Sitten alkaa pihaelämä ja lomailu. Oma mökkikylä on parasta, mitä kesässä tiedän!
Jk. Kuvassa on Kettulan alakerran ikkuna männikkömetsään päin.

Varsin näppärää, kun voi välttää pitkät ja tuskastuttavat ajomatkat kohteisiin. Aurinkoista äitienpäivää! ❤️
VastaaPoista(Häiritsee, ettei blogit päivity ajantasalle omassa listassa..)
Sepä se, että kävelemällä pihan läpi on jo kohteessa!
PoistaHyvää äitienpäivää! 🌺
Kiitos ❣️
PoistaÄiti on tänään jotenkin poikkeuksellisen väsynyt. Onneksi mitään ei ole pakko!?
Ei pakkoa laisinkaan!
Poista