sunnuntai 22. tammikuuta 2023

Finlandia -urakan viimeinen menossa


Sunnuntai. Hidas aamu. Vapaapäivä. Liikuntavapaapäivä. Lukupäivä. Aion istuskella sohvannurkassa ja lukea ainakin tuon kirjan loppuun. Sitten on minun viimevuotinen Finlandia -urakka selätetty. Tai niin, yhtä selailin, yhtä aloitin ja muut neljä luin. Olen viime vuosina yrittänyt haalia kaikki palkintoehdokkaat lukulistalleni. Usein olen siinä onnistunut ja joskus olen ollut täysin eri mieltä valitsijan kanssa voittajasta. Niin tälläkin kertaa, 

Jk. Selvennys: Kännöä selailin ja Turusta aloitin. Jalosen olisin palkinnut.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Nautin tosi paljon lukemisesta! Ihanaa, kun on tällaisia päiviä, jolloin ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin lukea…

      Poista
  2. Olet varmasti ahkera lukija. Minä olen lukenut vain Iida Rauman Hävitys: Tapauskertomus, mikä oli mielestäni keskikohdalla vähän puuduttava, mutta hyvin tärkeä kirja oli koulukiusaamisen ja muun kiusaamisen kuvaajana. Mukavaa alkanutta viikkoa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rauman kirja ei oikein puhutellut minua. En pitänyt sen mielettömän pitkistä kappaleista ja täyteenahtamisesta.
      Mukavaa viikkoa!

      Poista