perjantai 10. syyskuuta 2021

Onnellinen bloggaaja


Minä olen onnellinen ja huoleton bloggaaja, kun voin kirjoittaa mistä vain ja mitä vain ja miten vain. Sääliksi käy bloggaajat, joilla on kaupallinen yhteistyö rasitteenaan! Tuollaisille tursuaa koko ajan ovista ja ikkunoista ja postista uutta ja uutta tavaraa, joita pitää mainostaa ja käyttää ja kehua. Minä saan hankkia kaiken itse, joko uutena tai käytettynä. Saan olla tyytyväinen tai -mätön ja kertoa sen suoraan.  

Jk. Kuva ei taaskaan liity mihinkään. Kävin äsken pihalla räpsäisemässä sen. Yöpaitaisena ja rantasandaalisena ja kolmen asteen lämpötilassa. Hrrr…

4 kommenttia:

  1. Minullakin sama eli luen vain mikä miellyttää. Se ainoa haitta, että mitä on sitten halunnut ottaa, ja lukee ja pitää, on postattava. Sen tähden ostan myös kirjoja...ja päätän lukiessa, jääkö se vain omaan mieleeni. Ei se ole kaupallinen yhteistyö, jos saa arvostelukappaleen. Se ei riitä vielä tuon asian määreeksi. Kun olin toimittajana, oli sama eli kirjat ovat työväline siitä kertomiseen. Sen yli jos tulee jotain, se on kaupallinen yhteistyö.

    ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulle on tarjottu muutamaa kaupallista yhteistyötä, mutta olen kieltäytynyt. Arvostelukappaleita olen kyllä muutamia saanut ja tehnyt niistä vastineeksi arvosteluita lehteen. Etukäteen sovittua.

      Poista
  2. Ehkä se yhteistyö ei ole rasite heille, jotka sitä harjoittavat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ehkä ei ja ehkä se on heille lähes elinkeino…

      Poista