perjantai 23. heinäkuuta 2021

Kaikki oli mintissä - sää, kengännauhat, jaksu ja nesteytys!


Minulla on ollut jo useamman päivän ajan mielessä (ja jaloissa) tehdä pitkä lenkki. Meillähän on käytössä luokitus, jonka mukaan lyhyt on 6 km, keskipitkä 6-12 km ja pitkä 12 ja yli km. Siis ylimmän kategorian lenkki oli tavoitteena. Lähdin lounaan jälkeen liikkeelle. Kaikki oli mintissä - sää, kengännauhat, jaksu ja nesteytys. Askel kulki joutuisasti…
Matkaa kertyi yhden desimaalin tarkkuudella minun askelpituudellani 15,9 km. Aikaa kului 158 min. Hyvä minä! 

2 kommenttia:

  1. Hienoa!!! Onnittelut. Itse olen vähän huono lenkkeilijä, ja nyt vasta olenkin kun jalat on ollut puol vuotta tuskallisen kipeenä. Mutta silti kaipailen niitä minun pieniäkin lenkkejä. =D
    Lähetän täältä tsemppiä, noille sinun mahtaville lenkeille.

    Minun blogissa sinulle haaste. http://rrimasa.blogspot.com/2021/07/kesainen-blogihaaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tiedän, että kaikki eivät pääse liikkumaan, vaikka haluaisivat…
      Olen vähän huono ottamaan näitä haasteita vastaan, mutta katsotaan! :)

      Poista