lauantai 13. tammikuuta 2024

Pitääkö olla vesisade?

 


Ilmeisesti olen nyt juuttunut kirppariaiheeseen… Yritä kestää! Kuvan purkki huhuili minulle Turun Kontissa ja sain sen eurolla meille. Alunperin purkissa on ollut suklaakuorrutettuja rusinoita ja pähkinöitä, joten herkkukäyttöön se tuli meilläkin. Pilkoin sunnuntaina ostamani uutuussuklaalevyn purkkiin ja siellä purkki olla nököttää vihreän astiakaapin välikössä. Tekstin mukaan on tarkoitettu sadepäivää varten/sadepäiväksi. Nyt vaan mietin, että pitääkö olla vesisadepäivä? Riittääkö lumisade?

2 kommenttia:

  1. Kyllä lumisade kelpaa. Tuo kirppisshoppailu on jotain, mitä en ole koskaan osannut. Tosin shoppailu ylipäänäs on minusta lähinnä hankalaa. Langat ja kirjat kyllä sopii.

    VastaaPoista
  2. No hyvä, sitä lumiversiollista onkin meillä riittänyt! Minä olen kirppari-ihminen henkeen ja vereen. Kivoja ja kummallisiakin löytöjä olen vuosien mittaan tehnyt. Ja kaikenlainen shoppailu on niin mua!

    VastaaPoista