tiistai 2. tammikuuta 2024

Mummu ja Kakkonen ovat samanikäisiä!


Tänäkin aamuna Kakkonen kömpi aamulla viereeni höpöttelemään niitä sun näitä. Juttelimme unista, siitä hauskasta tosiasiasta, että joka paikassa on erilaisia leluja ja että mummula on metsän keskellä. Aamun riemastuttavin hoksaaminen oli se, että me ollaan samanikäisiä, kun tänä keväänä täytetään viisi. Sanoin kyllä, että olen vähän vanhempi, mutta poika totesi, että sinä olet syntynyt tuossa kohtaa ja minä sen jälkeen eli samanikäisiä ollaan. Niin se sitten taitaa olla.

2 kommenttia:

  1. Lasten logiikka on pistämätön 😊
    Myös meidän aikuisten lasten: minulla ja Äidillä on ikäeroa vain kymmenen vuotta, koska minä olen jo lähempänä kuutta- kuin viittäkymmentä ja Äiti on vasta vähän yli seitsemänkymmentä. Eihän siitä silloin tule eroa kun kymmenen vuotta - vai mitä? 😂

    Ja tipauttihan se Futari-Prinsessakin mut marraskuussa maan pinnalle muistuttaessaan, että hänen aivonsa toimii siksi nopeammin, kun ne on nuoremmat kuin minun 🤦‍♀️🥰

    VastaaPoista