tiistai 7. maaliskuuta 2017

Nastakengillä, taviskengillä ja lumikengillä


Etukäteen olin kuvitellut talvilomasen hieman toisenlaiseksi. Olin ajatellut katsovani kasakaupalla elokuvia ja lukevani monenmonta kirjaa. Mutta kävikin niin, että kävelin tosi paljon! Pitkiä ja lyhyempiä lenkkejä siellä sun täällä ja vielä viimeisenä päivänä kotona lähimetsämaisemissa. Minä en olisi minä, jos taskussa ei kulkisi askelmittari. Minä en olisi minä, jos tabletilla ei olisi liikuntataulukko. Minä en olisi minä, jos en esittäisi yhteenvetoa... Siispä: talvilomasen (11 päivää) aikana kävelin yhteensä 69,2 km ja kävelin yhteensä 13 t 17 min. Minulle iso saavutus, josta olen ylpeä. 
Liikuntavälineinä toimivat jalat ja niissä joko nastakengät, tavisvapaa-ajankengät tai lumikengät. Kiitos kaikille!

1 kommentti:

  1. Sinä olet ollut reipas! Olet selvästi liikkunut minunkin puolestani, kiitos siitä :)

    Ja ihan semmoinen pikkuinen asia, minkä olen unohtanut sinulle sanoa - luin kyllä sinun terveisesi: sinustakin on tullut tärkeä minulle. Kiitos, että olet siellä :)

    VastaaPoista