maanantai 11. maaliskuuta 2019

Luomista, kutomista ja liikuntaa


Kutominen/neulominen on ollut jonkin aikaa jäissä ja telakalla. Eilen päättelin yhdet yksiväriset leijonankeltaiset sukat, jotka päätyivät Miehen jalkoihin. Illalla sitten loin uudesta langasta silmukat ja sain sukanvartta aika pitkästi tehtyä elokuvan (Moonlight) aikana. En vielä tiedä, kenen jaloille polkkasukat tulevat...
Eilen ehdin tehdä muutakin kuin kutoa. Spinnasin tunnin ja kaksikymmentä minuuttia ennen saunaa! Liikuntakin on viime viikkoina ollut aika vähäistä, kun ensin olin kipeänä ja sitten nuo jäätikkökelit eivät ole oikein inspanneet liikkumaan. (Siitä nyt olen pitänyt huolen, että asettamani minimitavoite VKKV = vähintään kolme kertaa viikossa, on huonoinakin viikkoina toteutunut. Olinkin sitten hyvin ylpeä itsestäni, kun viime viikolla liikuntaa kertyi peräti reilut kuusi tuntia ja kertoja kaikestaan seitsemän. 

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Pidin ja pidettiin tosi paljon. Tarina vei täysin mukanaan.

      Poista
    2. Sama mulla, se oli hurjan koskettava. Pitkäksi aikaa sen jälkeen jäi sellainen haikea olo.

      Samoin eilinen leffa (kommentoin tähän samaan nyt enkä tän päiväiseen) - mä oon sen verran rokkityttö että kylmät väreet meni vähän päästä varsinkin livekohtauksissa. Se musiikki, fiilis, palo! Ihana elämys, kertakaikkiaan!

      Poista
    3. Monet elokuvat on nyt jääneet pitkäksi aikaa mielen sopukoihin...

      Poista