torstai 13. kesäkuuta 2024

Rikosten penkkiurheilija


Viime ja tällä viikolla olen tehnyt kaikki kävelylenkit Riku Rantalan kanssa. Olen vannoutunut rikospodcastien ja yleensäkin true crimen käyttäjä ja jos todetaan, että joskus lenkillä on mukana kuunnelmat, olen sitten varmaankin sekakäyttäjä… No, joka tapauksessa kuuntelin kaikki kolme kautta M/S Mystery -podcastia laivalla tapahtuneista katoamisista ja olin ihan liekeissä (tai siis laineissa). Tosi hyvin tehty podcast, jossa äänensä saavat kuuluville omaiset, poliisit, laivaihmiset jne. Suosittelen vahvasti alan käyttäjille ja muillekin kiinnostuneille.

Jk. Otsikko on Riku Rantalalta. Hän kertoo olevansa entinen rikostoimittaja ja nykyään rikosten penkkiurheilija. Sitä jälkimmäistä siis minäkin.

2 kommenttia:

  1. olen itsekin tykännyt näistä Rantalan podcasteista, ja pohdin onkohan niille jatkoa luvassa. Viimeisissä osissa oli ainakin sen tapaisia viitteitä ilmassa...
    (minulla on tosin sellainen huono tapa, että kuuntelen niitä yhä uudestaan ja uudestaan - samoin kuin Viimeistä johtolankaa...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, että jatkoa seuraa! Viimeinen johtolanka oli myös koukuttava. Eilen ”löysin” uuden seurattavan eli Elämäni rikostapaus. Kävelylenkit rikosten parissa siis jatkuvat!

      Poista