lauantai 2. tammikuuta 2021

Olen unessa useasti


Nukkuminen kuuluu lempiharrastuksiini. Olen onneksi naimisissa samanhenkisen kanssa. Varsinkin talvisin nukumme pitkään ja hartaasti. Myönnettävä toki on, että aina välillä öistä tulee repaleisia, mutta noin pääsääntöisesti meillä on nukkumistaito hallussa. 
Unia nähdään tsiljoonia. Yleensä aamulla ei muisteta niistä mitään. Tänä aamuna muistin vain sen, että lopussa oli laulu Nyt tuulet nuo viestin jo toivat. Englanniksi laulettuna ja kitarasäestyksellä. (Eli suoraan Irwin -elokuvasta, joka katsottiin pari päivää sitten.)  Lopputekstejä en huomannut tällä kertaa. 
 

2 kommenttia:

  1. Mä oon kanssa aika lahjakas nukkuja! Mulle vähän irvaillaan, koska myös päikkärit kuuluvat repertuaariin, eikä mitkään lyhyet! 2-3 tuntia menee ihan reippaasti. En häiriinnyt valosta tai äänistäkään kovin helposti! On tosin joskus ihan stressistä tms. johtuen koettu vaikeuksia saada unta, mutta mä tiedän senkin, että ei se jää päälle, seuravaana yönä nukutaan taas sikeästi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin pidän päikkäreistä! Joululomasen aikana tuli niitä napsittua lähes päivittäin...

      Poista