maanantai 16. tammikuuta 2023

Liikuntaankin voi rakastua!


Päivälleen kuusi vuotta sitten päätin, että tämä on nyt tässä. Olin kyllästynyt olemaan huonokuntoinen ja hengästynyt. Aloin liikkua säännöllisesti ja vähintään kolme kertaa viikossa. Aikaa kului, vuosia samaten ja rakastuin liikuntaan. Kenkiä kului, pysyin päätöksessäni ja hurahdin ihan täysin. Kuuden vuoden aikana olen kolmesti lipsunut viikon tavoitekertamäärissä. Ensimmäisen kerran olin sairaalassa, toisen kerran toipumalomalla sairaalasta ja kolmas kerta oli viime joulukuussa flunssatessa. Aika hyvin olen leiviskäni hoitanut! 
Nyt olen kärsinyt liukkaista keleistä ja harrastanut kuntoliikuntaa. Olen polkenut spinningpyörää melkein päivittäin. Onneksi hankittiin viisitoista vuotta sitten sellainen…


2 kommenttia:

  1. sitkeä olet - liikunnallista merkkipäivää!

    Liikuntaan rakastuminen on outoa ja hyväätekevää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Aika outoa se minustakin on, varsinkin tällä koululiikuntapohjalla…

      Poista