torstai 1. maaliskuuta 2018

Pidän testeistä paitsi Cooperin


Pidän palikoista ja testeistä. Tällä kertaa en kuitenkaan tarkoita niitä perhelehtien testejä, joita tekemällä voi päätellä vaikkapa parisuhteen onnellisuusasteen. Enkä väritestejä, joiden perusteella osaan valita kolmestakymmenestä kaulahuivista juuri oikean. Testeistä nyt yleensäkin. Psykologiseen testiin en ole koskaan päässyt/joutunut. 
Suosikkini on henkisen iän (leikkimielinen) testi. Olen törmännyt (kuv.) siihen useammankin kerran ja joka kerta tulos on ollut fyysiseen ikääni verrattuna paljon vähemmän. Se ilahduttaa.

Jk. Cooperin testistä en koskaan pitänyt kouluaikana. En taida olla ainoa.

4 kommenttia:

  1. Olen juossut Cooperi testin minuuttiin. Loput 11 kävelin. ÄO-testissä olen ollut kerran, tykkäsin kun sain 129 ja verbaalinen on 139. Kai sitä tykkää kun testi kehuu;D

    VastaaPoista
  2. Rakastin Cooperin testiä, koska olin siinä luokkani paras:) En muista kyllä enää tulosta, sillä niin paljon on vettä virrannut...

    Olen testannut kirjan Erityisherkkä -testillä sekä itseni että ystäväni ja tulos, minä olen erityisherkkä ja vahvasti introvertti, joka siis ei tarkoita ujoutta. Myös paras ystäväni on erityisherkkä ja hän nyt juuri saapuukin ovesta eli lähdemme viettämään tyttöjen päivää.

    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä taas olin luokkani huonoin, joten siksi en pitänyt siitä...

      Poista