perjantai 26. kesäkuuta 2026

Uusin kylttiostos


Keskiviikkona löysin kirpparilta tuon kyltin ja sen oivallinen & osuva teksti kutkutti huumorihermoani niin paljon, että maksoin mieluusti kyltistä kaksi euroa. Sijoituspaikaksi tuli kuistin seinä ja nyt minua hymähdyttää joka kerta, kun tulen lenkiltä kotiin ja riisun lenkkarit kuistilla lähes-kyltin-alla. 
Jossakin vaiheessa olen kirjoittanut, että Laurila voisi olla toiselta nimeltään Kylttilä! Niitä kun on paljon sekä sisällä että ulkona… 

3 kommenttia:

  1. Hauska teksti! Huumoripitoiset huoneentaulut ovat parhaita.
    Kyltissä on kaunis ja siro fontti ja nauhakin on soma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä pidän etenkin kylteistä, joissa on joku juju. Tuon nauhan kanssa kyllä jouduin pähkäilemään, että onko se liian kaunis… Toistaiseksi sai jäädä.

      Poista
  2. Luin ensin "elämä on ruusuilla tanssimista". Minulla taitaa olla lukihäiriö 😂

    VastaaPoista