torstai 7. joulukuuta 2023

Kävely on minun juttuni!


Tämä on neljäs peräkkäinen vuosi, kun olen asettanut itselleni kävelykilometritavoitteen. Ensimmäisenä vuonna (vuonna 2020) se oli 2450 km ja sitten joka vuosi olen lisännyt tavoitetta sadalla kilometrillä. Tämän vuoden tavoite oli 2750 km ja se tuli täyteen marraskuun alkupuolella. Silloin ajattelin, että olisihan se 3000 km aika upea luku ja se tuli kuin tulikin täyteen toissapäivänä.
Eli monta kertaa olen solminut kengännauhat ja lähtenyt ulko-ovesta askelmittari taskussa. Ja jatkan edelleen, sillä onhan tässä vuotta vielä jäljellä ja VKKV (Vähintään Kolme Kertaa Viikossa) -tyyli liikkua jatkuu edelleen…

Jk. Kuvassa on heijastava heppapipo, jonka alle pakkaskeleillä laitan merinovillapipon. Minut näkee siis hyvin! 

5 kommenttia:

  1. Vau! Olet sinä melkoinen "tassuttelija" 😄 Olisinpa siellä sun naapurissasi, niin lyöttäytyisin kerran viikossa mukaasi tai houkuttelisin vielä neljännen kerran vähän hitaammalle lenkille, sillä kävely olisi minunkin juttuni, jos olisi kävelykaveri (joka uskaltaa tämmöisen "hörhön" kanssa matkaan lähteä - uskon, että sinä uskaltaisit 👍)
    Onnittelut upeasta kilometrimäärästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En olisi uskonut, että ihan-vaan-tavallinen kävely voi olla niin mukavaa!

      Poista
    2. Minä kävelin ennen talvisin työmatkat (n. 5-6 km) mennen tullen ja poikkesin mennessä vielä avannossakin 😄 - sitä kaipaan työssä käymisessä, vaikka muuten olen jo siitä vierottautunut hyvinkin.
      Ja iltaisin kävin vielä kävelylenkillä, juoksu eikä hiihtokaan ole olleet mun juttuja. Rullaluistelu loppui siihen, kun pari kertaa kaaduin suoraan eteenpäin ja keuhkoista lähti ilmat, taisi joku kylkiluukin saada osumaa. Melonta tietysti oli se kesäjuttu, eikä sitä kukaan estä vieläkään, mutta enempi muiden turvallisuuden vuoksi pysyttelen rannalla; koskaan kun ei voi tietää mitä sattuu enkä halua asettaa muita vaaraan vesillä.

      Poista
  2. Onnea! Loistava tavoite. Loistava idea. Taidanpa matkia ensi vuodelle.

    VastaaPoista