torstai 9. tammikuuta 2020

Tonton -tammikuu


Tämä on tonton -aikaa monelle. Joulumorkkis saa kääntämään kelkan toiseen suuntaan. Suunnanmuutos koskee ruoka- ja juomakelkkaa. Tätä kestää sitten vaihtoehtoisesti kuukauden tai kevään loppuun.
Kohtalolla oli sormensa pelinsä, kun minun kelkkani vaihtoi suuntaa. Tonton missään asiassa ei sovi minun pirtaani, mutta harkinta on jees. Olen kohtalolle sen velkaa. Vähintäänkin. 

Jk.  Tuo teksti on mielestäni kerrassaan hulvaton. Siinä aloitetaan ainakin jotakin....

4 kommenttia:

  1. Hih. Minäkin aloitin. Aloitin marttailun. Liityin juuri Marttoihin.
    Olen joskus täällä blogimaailmassa ollut Salainen Marttaystävä -ringissä yhden kerran ja nyt sitten ryhdyin oikeaksi Martaksi.
    Jos ei muuten, niin molempien mummojeni kautta tutuiksi tulleiden Martta-tätien kunniaksi. Kilttejä ja ystävällisiä olivat kaikki Martta-tädit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa kivalta harrastukselta! Martat on minun ajatusmaailmassani tiedostavia ja tietäviä. Sellaisia jalat maassa - tyyppejä. Niin kuin sinäkin!

      Poista
  2. Tonton on niin ehdoton. Mieluummin kohtuullinen kuin kohtuuton. 👍

    VastaaPoista