keskiviikko 16. tammikuuta 2019

En olisi uskonut, mutta pidän liikunnasta!


Tasan kaksi vuotta sitten se alkoi eli nyt on kaksivuotisjuhlapäivä! Silloin nimittäin teen päätöksen liikkua vähintään kolme kertaa viikossa ja päätös on pitänyt, kun ainuttakaan hutiviikkoa ei ole ollut. Kirjaan edelleen kaiken ylös, mutta en nyt osaa sanoa mitään tarkkoja kilometrimääriä, joita on tullut kuljettua. Tässä kahden vuoden aikana olen oppinut huomaamaan, että pidän liikkumisesta ja ennen kaikkea kävelemisestä tosi paljon. Se on mun juttu! Olen koukussa! 
Tänään on myös kahden rakkaan ihmisen nimipäivä. Isäni oli Erkki Ilmari ja tyttärenpoikani on Ilmo Kullervo. Onnitteluajatuksia taivaaseen ja Tampereelle! 

2 kommenttia:

  1. Mä oon kans yrittänyt kävellä, vaikka en tykkää. Teen pieniä lenkkejä, ettei rupia töyttäämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas rakastan kävelyä! Kunto on parin vuoden aikana kohonnut niin, että kympin lenkki ei tunnu juuri missään...

      Poista