keskiviikko 18. lokakuuta 2017

Olematon suuntavaisto


Keväällä otin kuvan Koroisten pellosta. Kesällä en muistanut kuvata vertailukuvaa ja nyt sitten olikin jo tullut syksy. Pellon vieressä on monien käyttämä kävelytiepolkumikälie, jota minäkin eilen talsin matkalla Hakakadun kirpparille. Sinne toki osasin ihan vanhasta muistista, mutta sen jälkeen yllätin itseni osaamalla parille muullekin kirpparille ihan vaan Reinon kartan avulla. No mikä suoritus tuo nyt on? Kun minä olen kyseessä, niin se on! Kaikenlaiset kartat ja karttaohjelmat on ihan eri planeetalta kuin minä ja kun siihen yhdistetään mahdottoman huono suuntavaisto, on soppa yleensä valmis. Voin paljastaa teille niksin: tajusin käännellä Reinoa... Aika noloa...
Kirpparilta löysin pelkästään kirjoja. Yhteishinta oli kymmenen euroa viisikymmentä senttiä. Sain sillä tällaisen pinon... 



2 kommenttia:

  1. Hienot Saarikosket olet saanut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin ensin kahden vaiheilla, että otanko vai en. Syy moiseen oli se, että ne painavat aika paljon ja olin koko päivän jalkapatikassa liikkeellä. Onneksi päätin ottaa...

      Poista