keskiviikko 10. toukokuuta 2017

Hörsökkien lauma ja kivikovat sämpylät


Minä en ole koskaan ollut mikään pihapuuhailija. Tai siis toki nautin pihasta, kauniista kevätpäivistä, lämpöisistä kesäaamuista ja -illoista! Jne.  Pidän kukkapenkkien kastelemisesta ja joskus nappaan muutaman rikkaruohon pois - ainakin silloin, jos haluan ottaa kuvia ja asetelmasilmää kiusaa ylimääräisten hörsökkien lauma. Mutta multa ja minä ollaan toimimaton kaksikko! 
Silloin kun peukaloita on jaettu, ei minun kohdalleni osunut vihreää vaan jauhoinen. Olen siitä kyllä kiitollinen, sillä tie miehen sydämeen voi käydä vaikka kivikovien sämpylöiden avulla ja tässä nimenomaisessa tapauksessa Mies ON pihapuuhailija...

Jk. Sämpylöiden taso on aivan toista luokkaa kuin kahdeksankymmentäluvun alussa...


3 kommenttia:

  1. Mikähän peukalo mulle on annettu? Ihan vissiin vaan tavallinen tumpelo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvät peukalot varmaankin! :)

      Poista
    2. Jos laitan kädet kämmenet alaspäin, peukalot osoittaa toisiaan vastaan ja jos kämmenet on ylöspäin, peulot sojottaa eri suuntiin - lienee siis ainakin ihan oikeilla paikoilla?
      Vaikka kyllä ne välillä tuntuu olevan keskellä kämmentä ;)

      Poista