keskiviikko 30. toukokuuta 2018

Kaksi merkittävää asiaa


Eilen oli merkittävä päivä. Kirkkovaltuusto teki haloset eli valitsi kirkkoherraksi naisen. Valitsemani henkilö ei ollut ykkössuosikkini, mutta pystyn elämään vaalituloksen ja henkilön kanssa vallan mainiosti. Elokuussa valta sitten meillä vaihtuu naisistuen. 
Eilisessä oli muutakin merkittävää ihan subjektiivisessa elämässäni. Olin kävelylenkillä. Se sinänsä ei ole mitään maatakaatavaa, mutta tapasin kävellessä yhden mäen (Pohjolanmäki), josta jaksoin juosta viime kesänä kolmanneksen verran. Nyt sitten päätin testata kuntoani. Juoksin alhaalta ylös asti! Hitaasti, mutta kuitenkin...

6 kommenttia:

  1. Voi kun päästäisiin siihen että valittaisiin ihmisiä, ei naisia ei miehiä....
    Vastasit mäen kutsuun ja voitit, siistiä=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmisiä, niin tietystikin...
      Kuulin ihan selvästi sen kutsuvan!

      Poista
  2. Sue'en kommenttiin liittyen aiheesta voitaisiin keskustella loputtomiin :)
    Kyllä, olen toki ihminen, mutta olen myös nainen ja olen ylpeä siitä. Mutta pääasia että olemme <3

    Hienoa, että jaksoit juosta - olen vähän kade siitä! "Ylämäkijuoksu" olis myös mun juttu, jos ylipäätään pystyisin juoksemaan; entisessä elämässäni sitä teinkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, pääasia että olemme...
      Tuo mäki on viehättänyt minua jo pitkään ja luulenpa, että juoksen sen kerran tai toisenkin!

      Poista
  3. Nykyinen tarhantäti30. toukokuuta 2018 klo 11.58

    Herranen aika, juostenkin vielä, kohtahan sinusta kuoriutuu maratoonari! Rohkea päätös kirkkoneuvostolta, kirkkolaiva seilaa nyt uusin purjein :) ja muutoksen tuulet puhaltavat...

    VastaaPoista
  4. No ei nyt sentään... Kyllä The Kävely on se mun juttuni.
    Päätös oli rohkea ja muutoksen tuulet suorastaan viuhuvat...

    VastaaPoista