torstai 21. heinäkuuta 2022

Kuunnelmat, kävely ja minä


Keväällä aloitin kävelemään kuunnelmia, joskus siinä huhtikuun korvilla. Eilen sitten päätin lopettaa sen puuhan ja siirtyä taas kävelemään musiikkia. Minä en olisi minä, jos en olisi kirjannut muistiin kaikkia kuunnelmia. Minä en olisi minä, jos en jakaisi teille sitä listaa…

Sinuhe Egyptiläinen
Tuntematon sotilas
Kantolan perhe
Pinsiön parooni
Juurakon Hulda
Pensasaidan takana
Profeetta
Opri
Niskavuori -sarja
Soita minulle, Helena
Pastori Jussilainen
Suomisen perhe
Katariina, kaunis leski
Palvelustytön romaani
Tohvelisankarin rouva
Hänen olivat linnut
Kuunsilta
Sadepäivän rapsodia
Kristuksen morsian
Kukkakauppias
Naisen orja
Kultaiset leijonankäpälät
Kesävieraat
Harrietin talo
Katkaistu kaunotar
Ikuisen rakkauden polulla
Töitäkin taas pitkästä aikaa

Kuunnellessa kilometrejä on kertynyt yhdeksisensataa. Tarkkaa lukua en voi antaa, kun en merkannut ensimmäisen kuunnelman aloituspäivämäärää muistiin… (Listassa kuunnelmat eivät ole täydellisessä aikajärjestyksessä.)

Jk. Musiikkiin siirtymisen aloitin Pepe Willbergin kanssa. 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti