perjantai 24. elokuuta 2018

Käänsin takkini x 2!



Polkupyörä ja minä on ollut tuttu yhdistelmä jo lapsuudesta asti. Ajokkeja on ollut mm. Konsta ja Otto. Otolla ajoin 1000 - 2000 kilometriä per vuosi ja se kesti nurkumatta vuosikausia. Nykyinen Helka on vasta parivuotias ja oikeastaan vasta tänä kesänä innostuin taas enemmän koko fillaroinnista ja otin käyttöön kypärän, jonka ostin samaan aikaan kuin Helkan. (Karu totuus on se, että ajettuja kilometrejäkään ei kertynyt siihen mennessä kuin 168...)
Kypärä ei olekaan nolo eikä tyhmä, huomasin. Tukka nyt menee vähän sekaisin, mutta mitä siitä! Käänsin siis takkini. Kilometrejä on pää kypärässä kertynyt 598 eli mittarissa on lukema 766.
Eikä tässä vielä kaikki! Onhan minulla toinenkin pyörä, jolla ei ole tähän aamuun asti ollut nimeä, mutta joka nyt sai nimen hankkimispäivänsä perusteella ja on Tarvo. Lomasilla käytössä jo keväästä -14 alkaen ja kilometrejä yhteensä 275. Tai siis oli. Nyt on 367. 
Ja käytössä on myös tämä, jonka ostin viime viikolla. En aja metriäkään ilman... 



Jk. Tilastointi ja mittarit on minulle tärkeitä...

2 kommenttia:

  1. Hienoa! Kypärä on tärkeä asia! Pääasia pyöräilyssä, pyörän jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen vaan niin omapäinen, että neuvoja ja ohjeita en kuunnellut. Sitten itse yhtäkkiä vakuutuin asiasta.
      Tärkeysjärjestys siis: 1, kypärä 2. pyörä 3. mittari. :)))

      Poista