sunnuntai 9. lokakuuta 2016

Hämmästyttää ja kummastuttaa


Tänään on Mielenkiintoisten asioiden päivä eli juuri sopiva teemapäivä tällaiselle perusuteliaalle (lue: tiedonhaluiselle) ihmiselle, joka haluaa tietää kaikesta lähes kaiken ja innostuu milloin mistäkin. Täysillä. Maailmassa vaan on niin paljon mielenkiintoista! Ja ihmeellistä! 
Olen epämatemaattinen, mutta mm. tekniikka kiinnostaa minua. Luvut, numerot, listat, laitteet, vempaimet yms. Olen kertonut tämän ennenkin ja kerron uudestaan kuinka onnellinen olin/olen, kun  vuosia sitten paikallisessa kaupassa kärsivällinen miesmyyjä selitti minulle, miten maalinsekoituskone toimii... 

Jk. Jos maailmassa kerran on niin paljon ihmeellistä ja mielenkiintoista, joka laulun mukaan hämmästyttää ja kummastuttaa pientä kulkijaa, niin voihan se aiheuttaa saman reaktion myös isossa kulkijassa, voihanvoihan?

2 kommenttia: