sunnuntai 27. joulukuuta 2015

Tyhjän taulun päivä vai hedelmäkakkua ja paperilumihiutaleita?


Tämä päivä on oikeastaan vielä tabula rasa eli tyhjä taulu. Toisaalta olen kyllä kalastanut tiedon valtamerestä kaksi tietosinttiä. Ensimmäisen mukaan tänään on hedelmäkakkupäivä ja toisen mukaan myös paperilumihiutaleiden leikkaamispäivä. Hedelmäkakun tekeminen ei ole minun juttuni, mutta onneksi samassa taloudessa asuva paras kaverini osaa tehdä ko. kakkua. Eli kakun osalta teemapäivä onnistuu. No, askartelu ei myöskään ole minun juttuni ja kaikkein huonoin olen juuri tuollaisissa leikkausjutuissa, jos piirtämistä ei lasketa. Onneksi se paras kaverini on luultavasti hyvä myös paperilumihiutalejutussa.


4 kommenttia:

  1. No, millaisia niistä tuli, kerro kerro kerro??

    VastaaPoista
  2. Jos paperilumihiutaleita tarkoitat, niin hyviä tuli, tosin ohuemmasta paperista olisi tullut vielä kauniimpia. Jos kakkua tarkoitat, niin se oli taattua laatua.

    VastaaPoista
  3. Mutta kokeilithan kuitenkin niiden lumihiutaleiden leikkaamista :)
    Ja kakun tekeminenkin olisi varmasti onnistunut. Mun piti tehdä jouluksi taatelikakku, mutta tuolla se taateli on vieläkin... ehkä ensi jouluksi?

    VastaaPoista
  4. En edes kokeillut... Istuin vieressä ja katsoin, kun toinen leikkasi. Kaikenlaiset kakut on sellaisia, joita en oikein hallitse. Toinen osaa ja tekee. Teki hedelmäkakun lisäksi paholaisen kakun. Taatelikakun sain piano-oppilaalta joululahjaksi.

    VastaaPoista